12.08.15 г.

Зендая пред NYLON

Какъв съвет би дала на онези, които се опитват да влязат и да бъдат уверени в собствената си кожа ?

Това не се случва просто така. Не трябва да се чувствате обезкуражени, ако когато се събудите не се чувствате невероятно. Не работи така винаги. Не е нужен само един шопинг, за да видите резултата. Това е процес на изграждане. При всеки има отделна скорост. За мен това е нещо, върху което просто трябва да работиш. Това е растеж и процес. Стига да се възползвате от всяка възможност да научите нещо повече за себе си и да се влюбите в себе си, и сте добре.

Как ти успяваш да си в хармония със себе си ?

За всеки е различно. За мен, е може би модата и експериментите, и правенето на неща с тях ме кара да се страхувам по-малко от това какво мислят хората за мен. Аз просто правя каквото по дяволите аз искам да направя. Каквото и да чувствам в този момент - Аз се страхувам. Готова съм да изляза отпред и да бъда различна и да поемам модни рискове. Както казах, нужно е време. За мен беше модата, но за някои хора е спорта или изкуствата.

Мисля, че страхотното на 2015 са всичките приказки за различните култури и общности. Научила ли си за различните култури ?

Това е процес на изучаване. Не знам всичко за всяка култура и всяко актуално събитие, но порастваш и се научаваш. Тъкмо ходих до Африка и научих толкова много за неща, за които си нямах и на представа или не ми бяха ясни. И аз мисля като Афро-Американка, че връзката ни с Африка всъщност е изгубена. Ние не мислим за нея толкова, колкото би трябвало - не сме свързани толкова с корените си. Частично, не е наша вина, но сега ние разполагаме с ресурси и възможността да разберем от къде сме, трябва да го направим. Беше наистина едно интересно преживяване за мен и научих много за мястото, от където съм. Процес е за всеки, а и сега със социалните мрежи, предлагам на всеки да разучи повече. Аз се уча точно както всички други. (Ами то аз знам много неща за България и неща, които никога няма да ви ги кажат в учебниците, но това е че не знам дали някой от моите роднини едно време са били турци, сърби, руснаци или каквото и да е, а затова някак си няма как да разуча, не е толкова лесно както по филмите и ние нямаме пет хиляди снимки, документи и такива неща в къщата)