2.05.15 г.

ФОТОСЕСИЯТА ЗА HARPER'S BAZAAR!! + ИНТЕРВЮ

Както вече знаехте, Зендая направи фотосесия за списание Harper's BAZAAR. В галерията добавих 12 снимки от фотосесията с високо качество, а отдолу можете да прочетете и интервюто, което Зи е дала за тях. (Естествено и не се сдържах да сменя дизайна на сайта още преди дори да кача снимките в галерията)

CD7QpYHWgAAZSZl.jpg   Zendaya_08~27.jpg   Zendaya_09~26.jpg   Zendaya_10~27.jpg   Zendaya_11~26.jpg



ЖИВОТЪТ МИ В 3 ОБЛЕКЛА: ЗЕНДАЯ

Първо облекло: Късна закуска




"Това показва моята женствена страна. Това е сладко облекло състоящо се от две части и е просто много женствено, много нежно - едно от облеклата, които можеш да разкрасиш и промениш само след като добавиш прическа и грим. Можеш да изглеждаш с много класа или да изглеждаш почти тъмна."

Блуза и пола Кристиан Сириано, обувки Стюард Уейзман и чанта Кейт Спейд.

Как мислиш модата влияе върху твоята публична персона и как хората те виждат ?

Харесва ми да мисля за себе си като силно влияние за младите хора, и смятам, че важното нещо за това да бъдеш млад е да намериш кой си всъщност ти, да експериментираш, да не се страхуваш да опитваш неща, и да не се страхуваш да възприемеш това кой си и какво те прави щастлив. И мисля, че модата се включва в това. Не трябва да се интересувате какво си мислят хората или да им позволявате да повредят на щастието ви. Направете каквото по дяволите искате.

Опиши своя стил с три думи...

Бих казала... моят стил е доста безстрашен, определено уникален, но все пак класически.

Имаш ли някакви стил икони ?

Честно казано, само хората, които обичат да правят каквото им скимне. Например Ерика Баду. Хора, които не следват правилата, които са установени в модата и носят каквото по дяволите те искат, защото това е техния стил или това е, което са си създали за себе си. Това е едно много достойно за възхищение качество.



_________________________________________________________________________________

Второ облекло: Вечеря с приятели




"Харесва ми това, защото наистина отразява моя личен стил - момичешки е, но е и много мъжкарана. Можете да вземете обикновена блуза-рокля и да я разкрасите."

Рокля Джеорджина, коли Currency, часовник Ролекс НЮ, гривни Дженифър Фишър, обувките Пума на Зендая.

Променяш косата си често - от пикси до нежна и вълниста. Какъв процес на мислене стои зад това ?

Аз наистина нямам никакви страхове най-вече, когато става дума за стилът ми. Някой може буквално да ми каже "Облечи торба за боклук и носи някакви Лубутени" и аз бих го направила и бих се чувствала удобно - докато имам правилната прическа, правилният грим, бих го направила.

Имаш ли любим аксесоар ?

Обичам да нося много пръстени - забавно е да слагаш по много.

Как подхождаш към ежедневният стил на живот в сравнение с когато си на някое събитие ?

Аз съм на работа през цялото време, така че ежедневието ми е доста скучно. Точно сега съм облечена с тениска, дънки и Nike Fluknits - просто нормално, ежедневно, удобно. Модата, когато съм на червеният килим ми дава възможност да се забавлявам - да нося неща, които не бих през ежедневието ми.

Каква е твоята пролетна актуализация ?

Всъщност тъкмо си взех доста обувки. Обсебена съм от 130мм Лубутени в ярко жълто, които си купих.

Какъв е твоят първи моден спомен ?

Ами аз обичах да се обличам. Въпреки, че бях мъжкарана, обичах да се обличам. Спрях да позволявам на родителите ми да избират дрехите ми, когато бях на две години. Бях оставена да нося каквото искам, дори и да не съответстваше, и да разваляше тотално тоалета. Те напълно ми позволяваха просто да бъда себе си, което мисля, че е наистина важно.

Към какъв грим се стремиш ?

Харесва ми да съм доста неутрална, но всичко зависи от външния вид. Моят стилист и аз, ние отиваме назад във времето или епохата, за да се вдъхновим за следващото облекло. Ние взимаме вдъхновение от миналото. Така е и с грима.


_________________________________________________________________________________

Трето облекло: Червеният килим




"Това облекло е готино, защото отново показва женствен силует, но добавихме и наши неща към него. Ние направихме косата малко по-различна и грима малко по-тъмен. Ние направихме нещо малко по-изразително само, за да добавим допълнителен уау-фактор."

Рокля Бидху Мохапатра и обувки Кристиан Лубутен.

Кое е най-полезното нещо в гардероба ти ?

Обичам моите якета бомбер. Една бяла блуза, едно яке бомбер и някакви готини обувки, винаги работят при мен.

Ти си редактор или строител на гардероб ?

И двете. Определено обичам да изчиствам от време на време, защото става смешно и препълнено, но аз съм определено и строител, също. Мисля за него, като да го добавя към колекцията си.

Къде би искала да се видиш в бъдеще ?

Аз планирам да правя това, които обичам за много, много дълго време, но също така и да бъда щастлива в същото време. Мисля, че в края на деня, трябва да бъдеш щастлив с това, което правиш и създаваш, така че докато съм щастлива, ще бъда добре.

Фотограф: Джеймс Пери
Главен редактор: Криси Ръдърфорд
Грим: Алан Авендано в Opus Beauty позвайки Chanel Les Beiges
Коса: Лари Симс за Smooth N Shine & Got2b, traceymattingly.com
Стилист: Лау Роач
Стилист асистент: Колин Картър