17.05.15 г.

5 неща, които Зендая обича | ESSENCE

1. Инстаграм (както всички нас)
“Обсебена съм от телефона си,” казва Зендая. “Наистина е много трудно понякога на сета, защото аз проверявам Инстаграм и след това се сещам, ‘ох ужас, трябва да снимам сцена или да репетирам. Понякога просто трябва да го изключа и да живея живота си.”

2. Известни хора, които туитват за нея
Хората, които подкрепят Зендая се появиха на веднага след коментара за нейната коса на Оскарите от Fashion Police. Кери Уошингтън, Шонда Раймс и Ава Дюверней се застъпиха за Зендая. "Просто факта, че знаят, че аз съществувам е вълнуващ,” каза тя. “Когато Ерика Баду ми туитна си казах ‘О боже Мой!'”

3. Стиви Уондър
“Обичам го,” каза Дисни звездата спомняйки си момента, когато тя срещна легендарният певец. “Мисля, че всеки би имал същата реакция, ако го срещне,” каза тя. {не се шегувам искаше ми се да я убия, когато се запознаха}

4. Да бъде най-младата от 5-тима сестри и братя
“Аз съм бебето, затова съм добре защитена,” казва Зендая. “По-големите ми братя и сестри имат деца и семейства.”

5. Случайни забавни неща
“Предишният ден аз и приятелката ми решихме, че искаме да оцветяваме, затова отидохме до  Michael’s Craft Store, взехме малко боя и платна и започнахме да боядисваме. Беше толкова странно, никога не съм го правила, но беше много забавно.”