29.04.15 г.

PAPER Magazine: Красиви хора 2015 - Зендая


Поздравления за K.C. Undercover. Това е огромна възможност за теб - ти участваш в шоуто, очевидно. Кажи ми малко повече за него.

Ами хубаво е за мен, защото не само играя пред камерата, а и съм зад камерата и продуцирам, което е нещо ново. Винаги съм искала да го правя и винаги съм обръщала внимание какво се случва зад сцената, но сега придобих съвсем нов респект към това да създадеш продукция.

Всяко решение, което се прави, първо минава през мен - независимо дали са промени в сценария, облекла, сета, дизайна, или каквото и да е. Обичам да се включвам колкото е възможно повече.

Ти също си в разкара на работата по новия си албум, или трябва някак си да го сложиш на пауза, докато снимаш шоуто ?

Не, работя върху него. Най-често работя върху него през уикендите.

Можеш ли да ни споделиш нещо за него ?

Все още няма заглавие, но честно казано се опитвам да правя хубава музика, на която се наслаждавам и смятам, че е по-добра от последната.

Как така ?

Използвам повече време, на първо място. Имам възможността да седна, да използвам времето без да се страхувам и просто да чакам за всичко, от което имам нужда и да направя правилните връзки и правилните колаборации и правилните песни - смятам, че още от сега започнах в по-добра посока.

По-малко поп е и повече R&B с градски ритми, а не обратното.

Искам да поговорим малко за това как първоначално се присъедини в бизнеса. Знам, че си от Оукланд и си започнала да играеш от доста ранна възраст, а майка ти е работила с театрална компания, нали ?

Да, майка ми работете в театъра "Шекспир" в Калфиорния. Тя започна да работи там, когато аз бях дете. Така, че това е мястото, от което събрах целият си актьорски опит - просто се потопих в истинският свят на театъра.

Кога ти и твоето семейство, помислихте и решихте да се преместите в Лос Анджелис и да започнеш да ходиш на прослушвания за филми и телевизионни роли, вместо да седиш в Оукланд и да правиш театрални представления и да участваш в училищни продукции ?

Започна с мен и баща ми, когато карахме колата от Оукланд до Лос Анджелис няколко пъти в седмицата и аз все още ходех на училище. Той се отказа от работата си като учител по физическо възпитание и спорт, за да ми помогне да си изградя работа в развлекателния бизнес. Исках да бъда певец, исках да бъда танцьор, исках да правя всичко това. Но не е обещание - отидохме там, за да се явявам на прослушвания. Дори не ми се обаждаха след това. Но, въпреки това, мисля, че защото аз бях много упорита за това, което исках и отивах да си го взема, намерих и първата ми голяма работа: Раздвижи Се.

Колко дълго трябваше да присъстваш на прослушвания, когато беше прехвърлена към каста на шоуто ?

Шест месеца.

И какво беше да чуеш, че току-що си се сдобила с масивна роля ? Спомняш ли си какво си помисли тогава или какво почувства в този момент ?

Не знам. Мисля, че бях малко в шок, но все пак аз бях там точно, за да взема роля за шоу или нещо подобно, така че знаех, че един ден все някога ще се случи. Това не е въпрос дали, а въпрос кога.

Кои са някои от моделите ти на подражание в света на забавленията ?

В света на забавления, определено има кариери, към които се стремя. Стремя се към тази на Бионсе и Майкъл Джексън и подобни нещо. Но доколкото моделите на подражание - модел за подражание е може би голямата ми сестра. Тя винаги е до мен. Някак си тя успява да балансира семейството си, работата, всички лудости и все пак в същото време намира време да се размотава с мен и да се увери, че нейната малка сестра е добре.

Имала ли си моменти, в които си мечтала да имаш нормален тийнейджърски живот ?

Аз не мисля така, честно казано. Никога не си мислех по-този начин, защото чувствам, че може и да съм пропуснала бала, но аз мисля за по-големият процент от деца, които пропускат участие в Dancing With The Stars. Така че, в крайна сметка, харесвам решенията, които съм направила.

Знам, че присъства на седмицата на модата и показа много готин стил на червените килими. Модата нещо, което те вълнува ли е ?

Мисля, че модата - противно на някои хора, които вярват в тенденциите, аз вярвам, в това че трябва да носиш, това което искаш и това, което ви кара да се чувствате комфортно. Аз вярвам в доверието в себе си. Аз никога не съм била притеснена, за това какво мислят за мен хората, въз основа на това как се обличам. Ако излизате от дома си и се чувствате добре, това е всичко, което има значение. Мисля, че модната е за това да изразиш себе си, независимо дали носите най-горещите, най-скъпите дизайнери или носите нещо от Таргет или нещо, което сте направили.

Има ли някакви марки или дизайнери, които наистина обичаш или смяташ, че това, което правят в момента е наистина страхотно ?

Обичам Фаусто Пуглиси. Той също е главният дизайнер на Унгаро, а аз носиш рокля Унгаро на наградите Грами. Аз имах възможността да се срещна с него и той е удивителен човек, което много ми хареса. Вивиан Уестууд е толкова забавна и нейните шарки са толкова различни - тя е легенда, обичам да работя с нея. Кой друг ? Обичам DKNY - обичам техните кампании и как те празнуват за различните видове хора. Те са доста вдъхновени от градската култура, която аз харесвам много.

Последен въпрос. Как, в един идеален свят, ти виждаш себе си преминавайки от тийнейджърски роли, което са подходящи за теб точно сега като един 18 годишен, към кариера на възрастен човек ? Как ще се справиш с възрастната публика и твоята фен база от Дисни фенове, тийнейджъри и млади хора ?

Знаеш ли, мисля, че има начин да балансираш всички от тях в едно и също време. Мисля, че хората трябва да го направят - да ангажират младите фенове, което е много важно, защото ще разбереш, че младите фенове са най-силните фенове. Те са тези, които ще накарат техните майки да те подкрепят. И много от децата, които израснаха гледайки ме в Раздвижи Се в момента са на 17, странно е, кара ме да се чувствам стара. Има група от хора и колкото повече пораствам все повече хора разбират за мен от различни неща и просто ме последват в Инстаграм или каквото и да е, и аз мисля, че най-важното нещо, за да постигнеш баланс е: всичко да бъде готино и различно и нещо един 25 годишен би искал да бъде част от, но в същото време, не трябва да се криеш, когато седем годишно дете те гледа. Мисля, че това равновесие, което е много трудно да се намери от хората, мисля, че то може да се създаде. Затова и аз ще го направя.