18.09.14 г.

Ани най-после ми отговори:

Защо изобщо си ползвала нов e-mail адрес ? Очевидно е, че си ти. "AdorringBellaThorne", нещо по-оригинално нямаш ли ? Дори си го написала с две R-та като мен, въпреки че е грешно. И през всички тези дни само "пача" ли измисли ? Да не говорим, че си си изгубила времето да пишеш и копираш думата "пача" 2448 пъти !? Наистина имаш проблем. И името на писмото е "ЯК". Това пък какво значи ? Як като силен или як като готин, защото аз се вписвам и в двете ;) И доколкото виждам не си си научила уроците за разликата между "ДУМА" и "дума". И както изглежда трябва нов урок, този път кратък:

1. Bitch SuckMaDik
- *My
- *Dick
- You are a GIRL !! You don't have a dick!

2. "ПАЧА ПАЧАПАЧА"
- Пача, пача, пача.

Много мило от твоя страна даже да оцветиш буквите. Обичам жълтия цвят. Следващия път обаче премисли внимателно, че жълтото (най-вече толкова ярко) не изглежда добре на бял фон. Щеше да е по-добре да беше избрала тъмен цвят.

*Не питайте за тези точки, защото и аз не знам защо се показаха на снимките. 

Хей хора, сега осъзнах, че трябва да я добавя към списъка с fake Facebook акаунтите и хората в интернет, които ме мразят. Да ти е честито Ани! 

Може би не знаех тази песен, но все пак те поздравявам с този текст от нея:
"OMG, LOL
You got us sayin' 'Leh, you ridiculous as Hell!'"