10.09.14 г.

Само накрая не разбрах точно кое е било нейното "въпросчее". А и как така ще разбере дали съм спряла с този вид публикации ? Естествено като проверява сайта, което означава, че явно не е спряла до го посещава толкова "офицялно". И ако случайно в момента четеш това искам да ти благодаря за предложението, но отговора не е този, който може би очакваш. И да допълня, че не съм сигурна дали не се дразните толкова много от публикациите, но го написах, защото досега няма други оплакали се. Дори съм получавала и продължавам да получавам комплименти, когато напиша някаква статия и т.н. А да не говорим, че всички, с които си пиша в сайта са ЗъСуагъри, които не са фенове на Бела, така че се чувствам напълно свободна да пиша всичко, което ми хрумне за нея.

Искам да отбележа, че се наложи да смаля и изрязвам изреченията, така че да се поберат в изображението, затова изглеждат по този начин.  И искам да знаете, че си има причина понякога да не публикувам новини, а само моите "тъпни". Някои дни няма нищо ново около Зи, но ако не публикувам изобщо няма да се знае дали няма нищо ново или просто не съм била онлайн. Затова, когато напиша само една/две от моите "тъпни" трябва да знаете, че аз съм онлайн и съм търсила новини, но в момента няма нищо ново.

image
image
image
image
image
image