18.02.14 г.

Още от интервюто пред списание OK:

Кое беше любимото ти модно шоу ?Наистина беше удоволствие да се запозная с възгледите на хората и да виждам колко различен е всеки един. Започваш от Rebecca Minkoff, след това виждаш Betsey Johnson, ясно можеш да отличиш техните стилове и това, което са създали. Jeremy Scott определено беше едно от любимите ми. Обичам този странен мъжкарана стил, така, че естествено харесах това с което се появи той. Хареса ми срещата с Betsey Johnson. Тя беше толкова сладка и толкова мила.

Кой е най-добрия начин твоето облекло да продължава да изглежда готино, дори когато времето навън е ужасно ?Това е трудно. Понякога съм от тези хора, които ще страдат само заради модата. Ако това е сладко, аз ще го нося в снега. Но, разбира се, ние открихме доста наистина забавни и модни начини да нося страхотни палта. Ние ги направихме основна част от облеклото, така че да остане модерно, но и да замръзна.

Тази зима беше ужасна. Има ли някой тренд, който планираш да следваш за пролетта ?Честно казано, както съм казвала и преди, не съм от тези хора - не се обличам задължително за времето. Обличам нещо, което харесва и ми е удобно. Което понякога не е най-доброто решение! Аз съм от този вид хора, които ще носят кожени панталони на плажа. Не ме бива в говоренето, когато става въпрос за време и дрехи, защото аз ще предложа да отида с най-сладкия елемент в гардероба ми.

Наскоро приключи с турнето си, какво следва в музикално отношение ?Ох, има много още да направя. Продължавам да промотирам "Replay" и ще го направя международен. Скоро бях в Ямайка, изпях го на хората там и те го пяха заедно с мен. Това беше една огромна тълпа на наградите, на които отидох, която пееше моята песен за мен. И е невероятно, как хора от всички сфери на живота, които никога няма да срещнеш пеят твоята песен и се свързвате по този начин. Музиката е голям приоритет за мен в момента.

Може ли да ни разкажеш малко за пилота си ? Каква е историята и кой е твоят герой ?Все още е неозаглавен, но е основно за тийнейджър шпионин. Тя е много умно момиче, но е неловко, когато става дума за социални контакти. Тя наистина не пее или танцува, единственият и талант, е това че просто е много умна и си върши домашната работа. Нейните родители са счетоводители, но тя открива, че те са шпиони и те я наемат за помощ в мисия. Това е основно, тя трябва да балансира редовния си живот, неприятностите с които се сблъска от двата свята, което смятам, че е много поучително. Може би децата навън не са шпиони, но има много други млади хора, които са гимнастички или участват в спортен отбор и никога не са имали еднакво време за двете.

*Кредит за превода, ако взимате