22.02.14 г.

ИНТЕРВЮ: Какво мисли Зендая за Джъстин Бийбър, Майли Сайръс и други.

Висококачествена снимка от фото сесията за Carmex:
(натиснете снимката)

СИЛАТА НА ПОЗИТИВНОСТТА

Тя пее, тя танцува, тя игра... мулти-талантливия тийнейджър Зендая е това, което наричаме класическа тройна заплаха. SheKnwos се срещна с новия оратор на Carmex, за да поговорим за всичко от нейния нов "готин" втори сингъл до това какво мисли за Майли Сайръс.

От модната седмица на Ню Йорк може би очаквате голямата история за уникалния изгряващ дизайнер или модел, който е заблестял под светлината на прожекторите. И сте прави ... но най-вероятно не по начина, по който вие смятате.

Беше 17 годишната Зендая Колман - позната само с първото си име в днешно време - която може да срещнете навсякъде по заглавията, заради нейния супер шик стил и това, че седеше на първия ред на модните шоута на топ дизайнери като Джерами Скот и DKNY.

За модата

Както изглежда красавицата от Калифорния има опит с двете среди на модата.

В дизайнерско отношение Зендая наскоро си партнира с Diamond Supply Co. за създаването на собствена колекция блузи за Pac Sun. Но модното и минало включва и моделиране за марки като Macy's и Old Navy в ранните и тийнейджърски години-

Въпреки, че ролята и като Роки Блу в сериала на Дисни "Раздвижи Се" сложи край на кариерата и като модел за кратко време, Зендая все още се вълнува от света на модата. "Със сигурност бих искала да вървя по подиума един ден", разкрива тя. "Мисля, че ще бъде забавно да направя нещо наистина фънки и различно, като Джерами Скот, и после съвсем противоположно, като Марк Якобс или Александър Янг. Обичам да поемам рисковете в модата".

Засега, нейната мечта ще почака, защото Зендая е на ръба да взриви актьорската и музикалната индустрия.

За телевизията и филмите

След края на Раздвижи Се, Зендая няма нужда да чака дълго пред новата Дисни роля - две, всъщност. Участничката в новия филм Zapped, за който има слухове да излезе по-късно тази година, актрисата току-що засне нов пилот от Дисни сериал.

"Не съм наясно колко мога да говоря за него", засмя се тя. "Името на шоуто и героите наскоро се промени... Мога да кажа само това!" И докато тя остава тиха по детайлите, Зендая се надява шоуто да бъде избрано.

За музиката

Изгряващата звезда разкрива, че записването е това, към което е насочено сърцето и в момента. "Има толкова много, което искам да направя, но засега музиката е приоритет", обясни тя. За щастие изглежда, че вторият и сингъл ще се появи скоро.

Нейният първи едноименнен албум, издаден през септември миналата година от Hollywood Records, дебютира в класацията Billboard 200 и си спечели добри отзиви от критиците, които я одобриха с нейния уникален "ритмичен поп" звук. Откакто стана платинен, нейния дебютен сингъл "Replay" се изкачи на 3 позиция в класацията Billboard Hot dance Songs.

Когато я попитахме кога следващият и сингъл ще се появи, тя сподели малко вътрешно инфо за нас. "Вече избрахме кой ще е вторият сингъл и избрахме детайлите около видеото", разкри тя. "Ще бъде супер готин - нямам търпение да го заснема". След като втория сингъл няма дата на издаване все още, Зендая може би иска да намекне, че е скоро.

За славата

Тук идва и въпросът: Как талантливия тийнейджър остава здраво стъпил на земята въпреки целият успех ?

Както изглежда тя получава малка помощ от нейните приятели. Любимката на Дисни и модел за подражание на Зендая, Raven-Symone и е дала "страхотен съвет". Тя говори и с Вал и Макс Чмерковски, с които се започна по време на DWTS, "Аз имах късмета да се сдобия с два страхотни братя докато бях в Dancing With The Stars".

Плюс, не се безпокои. "За да остана на земята имам семейството ми", каза тя. "Имам по-големи братя и сестри, които биха сритали задника ми, ако направя нещо лошо, също така аз мисля за своите племеннички и племенници, които наблюдават мен от близо. Не бих направила нещо, което не искам те да направят".

Когато стигнахме до връстниците и Джъстин Бийбър (с който признава, че би се радвала да направи колаборация) и Майли Сайръс, които изглежда не изчезват от заглавията, Зендая показа класа и мъдрост надхвърляща нейните 17 години. "Никога не бих казала нещо негативно за това, което правят или изборите им, защото на края това остават техните избори и техните животи и аз ги уважавам.", тя каза. "Аз избрах своят собствен път и ще продължа да правя това, което правя".

Най-големият и съвет за тийнейджъри е да стоят далече от клюките и да не обръщат внимание на тормоза, да се фокусират върху позитивното. "Аз се гордея с това, което съм аз, така че побеждавам всичко негативно по мой адрес идващо от света".

За бъдещето

За Зендая, която става на 18 този септември има много неща, за които да бъде позитивна. "Един от проектите, за които съм развълнувана е партньорството ми с Carmex... Аз съм представител на тяхната нова линия грижа за устни Moisture Plus, което е перфектно, защото винаги използвам и обичам Carmex", каза модната сладуранка, която е основен фен на четвъртия лимитиран дизайн от линията.

Но оставяйки всичко настрани,  сладураната - чието име означава "благодарност" - е благодарна просто да бъде където е. "Има много неща, които са трудни, но трябва да се фокусирам върху позитивното, и съм благословена с доброто ми здраве и подкрепящото ми семейство и страхотните ми приятели".

/Кредит за превода, ако взимате/