9.05.15 г.

19 неща, които трябва да знаете за Зендая | BuzzFeed

+Нови снимки от фотосесията:

1. Любим пица топинг ?
Сирене. Много, много сирене.

2. Любим спорт ?
Ще избера баскетбол, защото съм висока.

3. Последният албум, който си си купила ?
Мисля, че последният, който закупих беше този на Дрейк. [If You're Reading This It's Too Late]

4. Най-лудата фен история ?
Честно, най-готините са, когато момичета, на моите години, идват при мен и ми казват "О боже мой, следвам те в Инстаграм! Твоите вежди са невероятни"! Това е най-хубавото нещо за мен, просто казвам, благодаря ти. Благодаря ти много.

5. Любима Дисни принцеса ?
Принцеса Тиана, защото тя има отношение.


6. Любимо шоу на Дисни Чанъл от старата школа ?
That's So Raven. Знаете окото.

7. Цял живот хранене чрез шоколад или пица ?
Пица. Аз не мисля, че можеш да оцелееш с шоколад. Но можете да оцелеете с пица, защото аз правя това вече 18 години.


8. Туитър или Инстаграм ?
Това е трудно. Те вървят ръка за ръка.

9. Най-използваният хаштаг ?
Хаштаг Okrrr. O-K-R-R-R. Използвам го винаги.

10. Последният човек, на когото си писала ?
Племенницата ми.

Оуууууу.
Тя е на 19. Така, че не е толкова оуууууу. Тя просто казва, "Когато ще се върнеш, за да се мотаем ?"

18 Things You Need To Know About Zendaya

11. Кой е твоят двойник ?
Нямам такъв. Имам много интересно лице. Срещала съм много малко Зендаи с това лице. Никога не съм срещала някой и съм си казвала "Уоу, приличаш на мен."

12. Любими реалити шоута ?
Jersey Shore. Определено. Едно от моите любими. Името на племенницата ми в телефона ми е "My UTI". Заради Snooki. "My UTI", толкова е засрамващо.

13. Известен човек, по когото си падаш ?
Това е един много дълъг списък. Имате ли време за това ? Аз определено бих казала Морис Честнът. Идрис Елба. Чанинг Тейтъм. Ами... списъкът продължава.



14. Не мога да живея без ... ?
Моят мобилен телефон. Точно тук е.

15. Мечтана почивка ?
Спане! Аз просто искам да спя! Това е всичко, което искам да правя, просто да спя на плажа някъде.


16. Най-добрият съвет, който някога са ти давали ?
Някой ми показа един буркан с Нутела веднъж и, не шегувам се. Просто да правиш каквото те прави щастлив. Това е най-важното нещо, което мога да кажа на някой. Трябва да правиш това, което те прави щастлив.

17. Комфортна храна ?
Сладолед. Häagen-Daaz.

18. Човек, с когото би искала да работиш.
Бионсе, Рири, Ники, Дризи. {YASSSWS BITCH Y#EAASS SPLEASEEE PLEASEE PLEASEE GOD PLEASE I LOVE YOU PLEASE MAKE IT HAPPEN YONCE&RIRI&NICKI ALREADY HAVE ONE SONG TOGETHER AND NICKI&DRAKE AND RIR&DRAKE AND BEYONCE&DRAKE WHAT ABOUT RIRI&YONCE&ONIKA&DRIZZY&Z}


19. Ако можеше да поканиш петима човека, живи или мъртви, за вечерно парти, кои щяха да бъдат те ?
Майкъл Джексън, ОК? И Бионсе, ясно ? Трябва ти Стиви Уондър, нали ? И след това Боб Марли и Тупак. Не знам какво може да се обърка на вечерно парти. Ще бъде страхотно.