4.02.15 г.

Зендая: Моят опит с двойният стандарт и атаките от момиче към момиче - She Knows


Как Зендая разрушава стереотипите, които идват с това да бъдеш Дисни звезда

Ние всички имаме предчувствието, че Зендая е повече от едно красиво лице и звезда на Дисни, но когато я доведохме в студиото на SheKnows за интервю тя ни издуха с нейното мислене, милост и страст за повдигането на духа на другите момичета.

Многофункционалната талантлива певица, актриса и говорител на УНИЦЕФ се намира в очите на обществото, защото се държи изключително добре за нейните години, но тя все пак успява да запази главата си на земята (слава на родителите и) и гледа по нов начин на нашето променящо се общество и идеи за сестринство.

"Защо се бием помежду си? Ние всички сме жени!"
Зендая може да е млада, но тя знае много за двойните стандарти и как те съществуват на всички работни места, а не само в Холивуд. "Мисля, че има двоен стандарт при жените като цяло," каза тя. "Имам чувството, че винаги е било така и винаги ще бъде, но е наистина вдъхновяващо да видите млади жени, които движат бизнеса, печелят играта не само в бизнеса, но и в изкуството и музиката. Най-големите звезди в музиката в момента са само жени."

Тя е загрижена за факта, че повечето жени не споделят ентусиазма си за трудолюбиви жени и тя се надява всеки да представи единна позиция. "Иска ми се повечето жени, особено в Холивуд, да си помагаха взаимно и да се подкрепяха, вместо да се конкурират толкова много," каза Зендая, като добави, че мисли, че мъжете са тези, които дърпат жените назад. "Аз също мисля, че жените са срещу жените. Но смятам, че понякога трябва да сме заедно", каза тя. "Това е като сестринство... Ето защо имаме толкова много тормоз от момичета на момичета. Случва се, защото постоянно сме една срещу друга. Защо се борим помежду си ? Ние всички сме жени! Всички имаме едни и същи хормони и проблеми. Така, че ние трябва да си помагаме взаимно. Това се отнася и за училище и за този Холивудски свят."

В качеството си на Дисни звезда с огромно присъствие в социалната медия, Зендая често получава атаки от момичета и казва, че винаги се опитва да разсее интернет омразата "като дава добър пример". Тя мисли, че ако се забъркаш твърде много с враждуващите фенове накрая ще налееш масло в огъня, затова тя предпочита да остане пацифист. "Опитвам се винаги да пренасоча нещата към по-позитивният ъгъл," каза тя.

"Аз съм голяма бъркотия, но това е ОК"
Зендая признава, че докато тя обича и се чувства късметлия да си сътрудничи с такъв голям канал, тя понякога се притеснява, че е сложена в някаква кутия на Дисни; хората не осъзнават колко добре стъпила на земята е тя. "Аз съм нормална," каза тя, добавяйки, "Отивам на червеният килим и изглеждам фантастично или както ме наричате, но аз съм просто една нормална тийнейджърка и съм много мърлява. Аз съм голяма бъркотия, но това е ОК. Това е любимата ми част от мен: аз съм нещо между великолепна и мърлячка."

Да останеш нормален в света на шоу-бизнеса е нещо, с което Зендая се гордее, но тя също осъзнава, че тъй като се намира на високо ниво, тя трябва да бъде отворена за критика. "Някои хора не знаят коя съм аз, защото не отделят нужното време или не са се запознали с всичките ми страни," казва тя. "Хората, които не те разбират и не отделят време, за да те опознаят, никога няма да видят истинската ти страна."

Нещо, което Зендая оценява за себе си ? Тя все още е млада. Звездата не иска да се изстреля в света на възрастните. "Най-лошото нещо за мен е това да пораснеш прекалено бързо. Заедно с всички, особено младите момичета, ние искаме да пораснем твърде бързо.", каза тя. "Не се опитвам да бъда повече от 18 и когато 18 завърши, тогава ще искам да съм си 19. Не искам да ускорявам процеса. Винаги можеш да отидеш напред във времето. Времето винаги ще върви напред, но никога няма да се върне назад. Никога няма да преживееш тези дни отново. Така, че трябва да ги изживееш и да им се насладиш."

"Няма нужда да бъдеш момичешко момиче, за да бъдеш жена"
Друг малко известен факт за Зендая, е че тя не само участва в K.C. Undercover, но и ко-продуцира. Тя се гордее с възможността да има право на глас, когато става дума за посланието на шоуто, а и тя обича да го използва като начин, по който да разпространи визията си за любовта към себе си и това да си различен. "Обичай себе си. Никой няма да те заобича, ако първо ти не обичаш себе си," каза Зендая, добавяйки, "K.C. Undercover показва факта, че има различни видове женственост. Има различни начини да изразиш себе си. Не е нужно да бъдеш момичешко момиче, за да бъдеш жена. Не е нужно да правиш нещата, което едно нормално момиче би направило. Можеш да направиш всичко, което искаш да направиш. Може и да съчетаете някои неща и просто да бъдете себе си."

Целта на Зендая за K.C. Undercover е момичетата да видят себе си в нейната трудна, упорита героиня - шпионин - или да намерят нещо общо в другите герои от сериала. "Има много разнообразие в цялото шоу," каза тя. "Има много различни красиви цветове дори и при прическите. За младите момичета и жени, това да погледнат в телевизора и да си кажат: 'Хей, тя прилича на мен', е голямо нещо."