3.02.15 г.

Най-хубавите дизайни на сайта някога! #handsdown #flawless #improudaf


Само една дума е нужна за това дизайн: ШОКОЛАД!

Мисля, че оригинала беше с Деми Ловато и беше доста по-различен. Беше много шарен, отгоре имаше бутони в цветовете на дъгата, помня и че като цяло беше жълт. А аз реших да направя дизайн с по-хладни цветове и да махна едни неща..
 

Първият продължи 3 дена, но стоеше много сладко, а вторият го сложих за 30 минути, но така и не намерих фон и цветове, които да изглеждаш добре с него:



Преминавах през онзи странен период, в който правех очите на Зи във всички снимки черни, все едно е обладана от Луцифер. #noquestions
 

Не се сдържах да не направя такъв дизайн. По принцип обожавам комбинацията от свръх ярки цветове и сиво. А и Зи има страхотен аксесоар на косата :D
 

#instagrameditsstyle
 

Тук ми харесва най-много цвета. По принцип не използвам много зеленият цвят за каквото и да е въпреки, че го харесвам, така че..Но ако не забелязвате зад Зи пише "Dream Factory", което по принцип трябваше да е заменено от името на нашият сайт, but whatever.
 

Този беше вдъхновен от SelenaGomez.bz:
 

Първият дизайн беше отново PSD и оригинала мисля, че е с Ариана. Нямате си на представа колко много версии бях направила на този дизайн с най-различни цветове и снимки и накрая ми беше писнало и просто реших да взема снимките на Зи пред къщата Essex, които са едни от най-любимите ми снимки на Зи изобщо и просто го качих най-накрая. А вторият вярвам, че първоначално беше PSD със снимки на Деми.
 
 

Тези двата ги направих използвайки доста ресурси от различни PSD корици за Фейсбук. Вторият от тях е един от дизайните, от които се гордея най-много!
 
 

#tumblrstylebaby
 
 

Оригинала на този дизайн го видях под формата на PSD в DeviantArt със снимки на Тейлър и се влюбих :D
 

За този бях много уплашена, че няма да ви хареса, но реших просто да рискувам и го сложих. Позитивните коментари направо ми стоплиха сърцето :D
 

Дизайна, с който сме сега е по-професионален бих казала. И не е чак толкова хубав, но най-хубавата част е самото оформление на притурките. И ако все още някой не е разбрал, то е вдъхновено от най-безупречния сайт, който съм имала честа да посетя (звучи малко драматично/пресилено, но си нямате на представа колко обичам този сайт)

Тези бяха част от онзи вид публикации, които правех преди "Кой дизайн на сложа първо ?" и първо слагах този, за който бяхте гласували най-много, но така и не ги сложих тези след първите:

И естествено какво е дизайн без банери в публикациите ? По принцип съм много засрамена, когато се връщам назад и гледам банерите, защото са ужасяващи и не знам как дори съм ги позволила в сайта.. еее tbh и голяма част от дизайните не знам как съм ги позволила, но както и да е. За щастие успях да открия някои, които поне според мен са страхотни .. жалко, че не ги пазя, за да ги променя малко и пак да ги използвам, защото в последно време изобщо не ме бива да измислям хубави логота и ефекти.

Тези са ми може би най, най-любимите:

Кредит на SelyGomez-Daily, защото само като ги гледам сега се досещам, че са били вдъхновени от тях:

И естествено после съм се сетила, че дори и да са вдъхновени от тях трябва да включа и нещо, които си е само мое и честно казано така много ме радватт:
 
 
 
 

Тези много ги харесвах, но ми харесваха само, когато ги правех с голяма снимка, която да заема цялото пространство.. иначе по другия начин изобщо не ми харесваха и затова гледах да ги махна колкото се може по-скоро:
 

И досега много ми харесват тези, сърцата, логото, цветният фон.. обожавам ги:
 

Естествено по някое време съм решила да сменя малко колоринга:

Тъкмо минавах през розовият период:

Тук обаче бързо, бързо идва черният период, който и досега обожавам и нямам нищо против да се върна:
 

Като цяло колоринга тук не беше нищо особено, просто засилвах цветовете, но много ми харесваше самото лого.. дълго време го използвах, дори когато сменях дизайните отново бях с това лого, само че променях самият му цвят, за да си отива с този на дизайна:
 

Бих нарекла това малко по-нежен период, тъй като колоринга ми напомня на кремаво..

Ето тук вече беше най-страхотният черен период.. перфектни са

В момента ако не забелязвате сме в периода "Мързи ме да правя каквото и да е, просто сложих някакво малко лого в горният ляв край и подсилих малко цветове". Но какъв ли е следващия ? #tobecontinued